انجام ۷ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی در اهواز با تلاش آتش نشانان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: آتش سوزی مغازه مکانیکی در منطقه فاز یک پادادشهر، بلوار اصلی نبش خیابان بهمن در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه یک دستگاه سمند داخل مغازه مکانیکی از قسمت جلو دچار آتش سوزی شد و سرایت شعله‌های حریق منجر به خسارت و دودگرفتگی مغازه مکانیکی شده بود، افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات خاموش کننده سریعا حریق را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۴ و ۱۸ دقیقه در خیابان صلاح الدین واقع در منطقه کوی سیاحی با تلاش آتش نشانان اظهار داشت: ستاد فرماندهی سازمان در ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه، ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی را جهت مهار آتش سوزی مغازه مکانیکی در بلوار اصلی کیان آباد اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه با شعله‌های حریق پژو ۴۰۵ در داخل مغازه مکانیکی مواجه شدند و با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند و علت حریق از سوی کارشناسان سازمان اتصال سیم کشی داخل موتور خودرو گزارش شده است.

قنبری با اشاره به اینکه انصراف از خودکشی مردی ۳۷ ساله که به دلیل پاره‌ای از مشکلات به قصد خودکشی در بلوار پاسداران روبروی اداره برق از دکل برق بالا رفته بود، تصریح کرد: در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه دختر بچه ۱۱ ساله‌ای که انگشترش باعث ایجاد ناراحتی در انگشت او شده بود به همراه والدین به ایستگاه آتش نشانی مراجعه کرد و ماموران امداد و نجات سازمان با ابزار مخصوص و با احتیاط کامل، انگشتر را از انگشت خارج کردند و به ناراحتی او پایان دادند.

او در پایان به تلاش آتش نشانان جهت عملیات نجات یک مرد که به علت نقص فنی آسانسور در داخل کابین آسانسور در مجتمع مسکونی در منطقه فازیک پادادشهر خیابان استادان غربی گرفتار شده بود، اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان ۲ توله سگی را که درون دیوار مجموعه ورزشی کوی مجاهد گیر افتاده بودند را با شکافتن دیوار خارج کرده و نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.