ملی پوش دو و میدانی: اهدای روبالشتی به قهرمانان در شان منطقه چابهار نیست/ کسب سهمیه المپیک در دوی ماراتن بعید است

جعفر مرادی قهرمان دوی مسابقات صحرانوردی چابهار درباره جایزه این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

جعفر مرادی دونده دوی نیمه ماراتن کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جایزه مسابقات قهرمانی صحرانوردی در چابهار اظهار کرد: من مقام قهرمانی مسابقات صحرانوردی چابهار  را به دست آوردم  و  به من روبالشتی جایزه دادند که صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در زمان اهدای جوایز خجالت کشید و قول داد در روز‌های آینده جایزه نقدی بدهد.  

او ادامه داد:  به نظرم در شان منطقه چابهار نیست که چنین جایزه‌ای را به قهرمانان دو و میدانی بدهد و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.  

مرادی درباره مسابقات صحرانوردی در چابهار گفت: من بعد از دوری ۴، ۵ ساله توانستم قهرمان مسابقات صحرانوردی چابهار شوم. رقابت خوبی را پشت سرگذاشتم و زمان خوبی در این مسابقات بعد از سال‌ها  به ثبت رسید.

دونده نیمه ماراتن کشورمان درباره وضعیت تمرینات و اردوی خود  بیان کرد: تمرینات سختی را در فصل زمستان پشت سر می‌گذارم و ان شالله در صورت برگزاری مسابقات بین المللی  ماراتن و نیمه ماراتن به طور حتم  در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم تا محک خوبی برای کسب سهمیه المپیک بخورم. البته  آن قدر زمان دوی ماراتن  افزایش یافته است  که با این تمرینات  بعید می‌دانم بتوانیم در دوی ماراتن،  سهمیه المپیک  را به دست آوریم.

رکورد کسب سهمیه المپیک توکیو به اندازه مدال المپیک دوره قبلی است 

او افزود: من قصد دارم اردویی ۳، ۴ ماه با کمک حامی مالی برگزار کنم، چون با این تمرینات بعید  است  سهمیه المپیک را کسب کنم. در حال حاضر رکورد کسب سهمیه المپیک توکیو به اندازه حد نصاب  مدال المپیک دوره قبلی است.  کسب سهمیه المپیک سخت شده است و باید یک دوره اردوی کنیا بروم تا بتوانم به رکورد  حد نصاب المپیک برسم.  

او درباره حمایت  فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی در طول ۴ سال مدیریتش آن قدر به ما بی توجهی کرد که  از فدراسیون زده شدم. با وجود اینکه صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی شده  و دوست من است، اما به فدراسیون نرفتم و برنامه‌ای هم ارائه نکردم، چون دوره  مدیریت قبلی خیلی  به ما دوندگان نامهربانی شد. من به صورت شخصی تمرین می‌کنم و هزینه هایم را بدون حامی مالی و حمایت ارگانی متقبل می‌شوم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار