لزوم توجه به منطقه گردشگری-تفریحی حاشیه جاده سد کرخه اندیمشک

مدیرعامل سد کرخه اندیمشک گفت: آسیب به اموال عمومی منطقه گردشگری-تفریحی حاشیه جاده سدکرخه غیراخلاقی و نیازمند توجه ویژه مسئولان و مردم است.

محمدرضا یزدانی پور مدیر عامل سد کرخه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: جهت احداث منطقه گردشگری و تفریحی حاشیه جاده سد کرخه، اقدامات زیادی از جمله خرید و نصب نشیمنگاه بتنی، کاشت درخت و احداث سرویس بهداشتی را انجام داده است، تا مردم بتوانند لحظات شادی را درکنار خانواده سپری کنند.

او بیان داشت: عده‌ای سودجو با شکستن این نشیمنگا‌های بتنی به دلیل وجود چند کیلوگرم آهن به کار رفته در آن و همچنین با قطع درختان و سرقت تابلو‌های رانندگی این منطقه باعث خسارت به اموال عمومی، از بین رفتن امنیت و تخریب این محیط گردشگری می‌شوند، که این عمل غیراخلاقی و نیازمند توجه ویژه مسئولان ومردم است.

یزدانی ادامه داد: پرسنل فضای سبز سدکرخه، به صورت مرتب و دوره‌ای درختان کنار جاده را هرس کرده و در ایام تعطیلات زباله‌های این مناطق را جمع آوری و با نصب تابلو‌های اطلاع رسانی در حفظ محیط زیست و مزارع کشاورزی همواره فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سدکرخه اندیمشک تصریح کرد: در کنار این منطقه گردشگری زمین‌های کشاورزی وجود دارد، که برای جلوگیری از ورود شهروندان به حریم مزارع کشاورزی از تابلو‌های اطلاع رسانی استفاده می‌شود، اما برخی از مردم بدون توجه به این مسائل برای کشاورزان مزاحمت ایجاد می‌کنند، که از شهروندان درخواست داریم از رفتن به مزارع کشاورزی خودداری نمایند.

این مقام مسئول گفت: همگی ما در مقابل آیندگان مسئولیم، محیط زیست نه میراث گذشتگانمان، بلکه امانتی در دست ما است، افرادی که به این محیط‌ها صدمه می‌رسانند هیچ گونه تعلق خاطر نسبت به شهرشان ندارند، تکلیف حکم می‌کند که همه ما برای نگهداری و حفاظت از این اموال و حقوق اقشار جامعه تلاش کنیم، و صیانت از اموال عمومی را وظیفه شرعی و قانونی خود بدانیم، تا همه نسل‌ها بتوانند یکسان از طبیعت و محیط زیست طبیعی بهرمند شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.