موسوی:

متهم تحت تعقیب نهاد های امنیتی و انتظامی در فارس دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: یک متهم تحت تعقیب نهاد های امنیتی و انتظامی استان که دارای سوابق متعدد کیفری است با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه این متهم فراری دارای سوابق عدیده شرارت، قدرت نمایی با سلاح های سرد و گرم، ضرب جرح های متعدد، مواد مخدر و درگیرهای مسلحانه بوده است گفت: این دستگیری با اِشراف اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی در حوزه قضایی لارستان و پس از درگیری مسلحانه این شرور با نیروهای امنیتی انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از نیروهای عملیاتی پاسدران گمنام امام زمان (عج) گفت: در یک سال اخیر دستگیری مجرمین متواری استان در دستور کار مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی قرار داشته و تاکنون مجرمان متواری زیادی به انحاء مختلف شناسایی، دستگیر و یا به صورت خود معرف تسلیم قانون شده اند.

او با تأکید بر اینکه یکی از پایه های اساسی امنیت در استان برخورد قاطع با مجرمان متواری است گفت: حفظ و حراست از امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی استان است و در همین راستا مجموعه قضایی استان فارس در یک سال اخیر برنامه های منسجمی در راستای مدیریت پرونده های مهم و دستگیری مجرمان متواری داشته است.

این مقام ارشد قضایی استان ضمن هشدار به متهمان متواری تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی در اجرای عدالت در خصوص متهمان متواری تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای دستور العمل های امنیتی، دستگیری مجرمان متواری و اجرای عدالت در خصوص این افراد را در قالب برنامه های همکاری و تعاملی مجموعه قضایی با ضابطان دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار