تیم ملی تنیس همچنان بدون زمین تمرین

در آستانه برگزاری رقابت‌های فدکاپ و دیویس کاپ فدراسیون تنیس زمین تمرینی ندارد که در اختیار تیم ملی بگذارد.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تنیس کشورمان در حالی باید خود را برای رقابت‌های گروه ۴ تنیس دیویس کاپ در کشور ترکمنستان آماده کند که همچنان فدراسیون زمین تمرینی ندارد تا در اختیار ملی پوشان قرار دهد و بازیکنان همچنان مکان ثابتی برای تمرین کردن در اختیار ندارند.

مجموعه زمین‌های تنیس انقلاب و استقلال پیشتر در اختیار فدراسیون تنیس قرار داشت، اما این مجموعه هم اکنون به علت بدهی از دستان فدراسیون خارج شده و بعد از مزایده توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است.

فدراسیون تنیس ۳ میلیارد تومان از بدهی خود را پرداخت کرده است

فرزین ضیا آذزی، دبیر فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص عنوان کرد: متاسفانه شرکت توسعه اماکن ورزشی به زمین‌های تنیس به چشم درآمدزایی نگاه می‌کند و تمامی زمین‌های تنیس را به بخش خصوصی اجاره داده است. با وجود اینکه فدراسیون تنیس ۳ میلیارد تومان از بدهی خود را به شرکت توسعه اماکن ورزشی پرداخت کرده است اما عزمی در شرکت توسعه دیده نمی‌شود که بخواهد زمینی را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

۲ نقطه در شهر تهران را برای زمین تمرین در نظر گرفته ایم

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص برنامه‌های این فدراسیون برای حل مشکل زمین تمرین تیم ملی اظهار داشت: با بخش خصوصی جلسه و تعامل داشتیم و ۲ نقطه را در شهر تهران را مشخص کردیم که آیا بتوانیم خودمان به عنوان سازنده وارد شویم یا این زمین‌ها را اجاره کنیم.

شرایط بسیار سختی در خصوص زمین تمرین تیم ملی داریم

ضیا آذری ادامه داد: با شرایط بسیار سختی در خصوص زمین تمرین مواجه هستیم و دلیل اصلی این شرایط مربوط به شرکت توسعه اماکن ورزشی است که اماکن دولتی را با قرارداد‌های بلند مدت در اختیار بخش خصوصی گذاشته است.

وزیر ورزش به شرکت توسعه اماکن ورزشی دستور آزادسازی زمین‌های فدراسیون تنیس را داده است

ضیا آذری در پایان و در خصوص اقدامات وزرات ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات تنیس اظهار داشت:وزیر ورزش چند بار به شرکت توسعه دستوری مبنی بر در اختیار گذاشتن ۶ عدد از زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب را در اختیار فدراسیون قرار دهد و همچنین جلساتی با صدری، پیمانکار باشگاه انقلاب که زمین‌های این باشگاه را در اختیار دارد برگزار کردیم تا این مشکل حل شود، اما متاسفانه تا به الان این اتفاق رخ نداده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار