توقیف یک دستگاه لودر غیر مجاز در عرصه های ملی منطقه ترمان لامرد

با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لامرد یک دستگاه لودر که در حال تخریب و تصرف اراضی ملی منطقه تنگ ترمان این شهرستان بود توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد ،گفت : پس از دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر تخریب اراضی ملی در تنگ ترمان لامرد بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام و از ادامه فعالیت متخلفان جلوگیری کردند.

او، بیان کرد: متخلفان با استفاده از یک دستگاه لودر غیر مجاز در حال تخریب اراضی ملی بودند که در دام نیروهای منابع طبیعی گرفتار شدند.

نکوگو، با اشاره به اجرای عملیات های گشت و مراقبت مستمر و شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت این اداره، تصریح کرد: نیروهای منابع طبیعی با هر نوع تخلفی درعرصه های ملی اعم از تخریب و تصرف و یا کاشت غیرمجاز برخورد قاطع می کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، با بیان اینکه مردم مهمترین نقش را در حفاظت از انفال و اراضی ملی بر عهده دارند ، از عموم مردم طبیعت دوست درخواست کرد در صورت مشاهده  هرگونه موارد مشکوک و یا تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار