توقف یک دستگاه لودر غیر مجاز در اراضی ملی ممسنی

با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی فعالیت یک دستگاه لودر غیر مجاز در اراضی ملی ممسنی متوقف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی گفت: بر اساس گزارشات دریافت شده مبنی بر تخریب اراضی ملی در منطقه چهل چشمه از توابع بخش جوزار ممسنی  بلافاصله ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن منطقه موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

او، بیان کرد: متخلفان با استفاده از یک دستگاه لودر درحال تسطیح و تخریب اراضی ملی بودند که با هوشیاری به موقع ماموران منابع طبیعی به دام افتادند.

مسعودی جم، تصریح کرد: پس از توقیف خودرو، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با اشاره به دریافت مجوزات و استعلامات لازم از سوی دارندگان و مالکان خودرو‌های سنگین، ادامه داد: عرصه‌های منابع طبیعی به صورت شبانه روزی تحت نظارت و رصد ماموران منابع طبیعی قرار دارد که در صورت مشاهده این قبیل تخلفات، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

او، از طبیعت دوستان شهرستان ممسنی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه  تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.