نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل اباد وکوهسرخ؛

مردم کاشمر نیازمند یاری مسئولان هستند

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل اباد وکوهسرخ گفت: سطح درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم بسیار پایین است ولی مسئولین کم کاری میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل اباد وکوهسرخ در مجلس اسلامی در حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سطح درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم منطقه بسیار پایین است ولی مسئولین کم کاری میکنند، گفت: نبود گاز در منطقه حسین آباد کاشمر از مهمترین مشکلات است که باید هرچه سریعتر مشکل ساکنین این منطقه حل شود.

او افزود: پروژه‌هایی هست که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته اند و تنها نیازمند اندکی اعتبار هستند و باید از سوی مسئول مربوطه یاری شوند.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل اباد وکوهسرخ با اشاره به وجود جاده مرگ ادامه داد: خساراتی که اداره بیمه بابت تصادفات و کشتار‌ها در این جاده مرگ داده بیش از اعتبار ساخت و بهره برداری پروژه آن است.

نیک بین از دیگر مشکلات این منطقه با اشاره به شهرک صنعتی بیان کرد: شهرک صنعتی کاشمر دارای ظرفیت بالایی است که مشکل اساسی آن در سه بخش آب، برق و سرمایه در گردش است که رفع این مشکلات نیاز به همراهی مدیران شهری و صنعتگران دارد.

او تصریح کرد:در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) قادراست از محدوده‌های شهری ۶ هزار متر زمین را درمدت شش ماه ساخته و۶۰ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های تحت پوشش دهد که نیاز به تغییر کاربری دارند.

نماینده مردم کاشمر در پایان با بیان اینکه اکثر مردم این منطقه به کشاورزی و باغداری مشغول اند، با توجه به جریمه‌های هرچاه موتور درخواست طرح آبخیزداری کرد.
 
انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار