مجمع سالانه هیئت ترای اتلون استان قم با حضور گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مجمع سالانه هیئت ترای اتلون (سه گانه) استان قم امروز  با حضور گودرزی، ریاست فدراسیون سه گانه،منعم ،مدیرکل ورزش و جوانان استان  و اعضای مجمع هیئت ترای اتلون در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان  برگزار شد.


در این جلسه  درباره عملکرد یک ساله هیئت ترای اتلون استان قم و برنامه های پیشرو بحث و بررسی  شد.

 گودرزی ریاست فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) در این جلسه ضمن تبریک کسب عنوان هیئت برتر سه گانه کشور  به استان قم گفت: هیئت سه گانه  قم باید به عنوان الگو در کشور مطرح شود.


او افزود:وظیفه ما به عنوان یک نهاد متولی ورزش در کشور بالابردن سطح سلامتی جامعه و حمایت از ورزش قهرمانی این رشته برای حضور در میادین ملی و  بین المللی است.


 حججی ،رئیس هیئت سه گانه استان قم هم در این نشست  گفت: فعال سازی هیئت سه گانه  در بخش‌های تابعه و کمیته‌های روستایی، آموزش در سنین پایه و پیگیری اردو‌های استعدادیابی در این رشته ترکیبی، از برنامه های آینده هیئت است که به دنبال تحقق این اهداف به بهترین نحو ممکن هستیم.


 منعم ،مدیر کل ورزش و جوانان استان قم هم  گفت:امیدواریم بتوانیم بستر مناسبی برای رشد  این رشته پرطرفدار و ترکیبی را در استان قم فراهم کنیم و این مهم با همت هیئت و پشتیبانی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تحقق پیدا می کند.


اوبا بیان این که کشف استعداد‌ها و آموزش باید در راس برنامه‌های هیئت سه گانه در استان باشد،افزود: باید  این رشته پرطرفدار المپیکی را هر چه بیشتر  به مردم معرفی کرد.

منعم گفت:اداره کل ورزش و جوانان در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته پشتیبان و همراه هیئت خواهد بود.

در پایان جلسه از دو تن از بانوان فعال در رشته ترای اتلون تجلیل شد.


ورزش ترای اتلون یا سه گانه در مسافت استاندارد یا المپیکی از ترکیب ۱/۵ کیلومتر شنا،۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دو میدانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار