اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند هفتکلی

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل از اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم و روستایی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم و روستایی این شهرستان، ۵۰ بسته  لوازم التحریر  به این دانش آموزان اهدا شد.

او با بیان اینکه این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، پاک کن و ... بودند، افزود: ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال بوده است.

حجت الاسلام کلاه کج انجام برق کشی و لوله کشی منزل ۲ خانواده محروم، تهیه و تحویل ۲۵۰ متر کاشی و همچنین ۲۵۰ متر موزاییک جهت ساخت و تعمیر منازل خانواده‌های محروم را از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل برشمرد.

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در پایان ضمن دعوت از خیران و موسسه‌های خیریه به همکاری اظهار داشت: کسانی که علاقه‌مند به مشارکت در کار‌های خداپسندانه هستند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۴۲۴۶۶۱۸۰ واریز کنند و ان شاء الله بتوانیم با کمک‌های مردمی خدمات بیشتری به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا ارائه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار