اهدای لوازم التحریر و جهیزیه به نیازمندان دزفول با همکاری بسیج فرهنگیان

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از اهدای جهیزیه، بسته های معیشتی و لوازم التحریر به نیازمندان در قالب کمک‌های مومنانه و به همت کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدی خباز معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: امروز همزمان با سراسر استان خوزستان طرح لبخند رضایت و پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه به همت کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان اجرا شد.

او افزود: به همت گروه‌های جهادی شهید عبدالحسین کیانی و شهیده عصمت پورانوری وابسته به کانون بسیج فرهنگیان دزفول، ۲ سری جهیزیه و یک هزار ۳۲۰ بسته معیشتی و لوزام التحریر به نیازمندان ساکن مناطق محروم و روستا‌های این شهرستان اهدا شد.

محمدی خباز اظهار داشت: بسته‌های کمک‌های مومنانه شامل؛ ۳۱۳ بسته لوازم التحریر حاوی دفتر، مداد، خودکار، مدادپاکن، مدادتراش، مدادرنگی، ۸۰۰ بسته بهداشتی حاوی ماسک و موادضدعفونی کننده، ۷۲ کیسه برنج و ۱۴۰ بسته معیشتی به همراه ۲ سری جهیزیه هستند که به دست نیازمندان واقعی می‌رسند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان از همه فرهنگیان این شهرستان به ویژه فرهنگیان بسیجی و گروه‌های جهادی که با تلاشی وصف نشدنی به منظور جمع آوری کمک‌های مومنانه همت گماشتند، قدردانی و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک‌های نقدی و غیرنقدی هر چند اندک، مایحتاج اقشار بی بضاعت و نیازمند جامعه را تامین نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.