مدیرکل آموزش و پرورش زنجان بابیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: دانش آموزان به صورت اختیاری و با رضایت والدین در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان بابیان اینکه به طور میانگین ۲۳ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی استان زنجان در کلاس‌های درس حضور پیدا کرده اند، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

او افزود: علاوه بر این ۴۳ درصد از دانش آموزان مدارس زیر ۵۰ نفر استان زنجان  نیز به صورت اختیاری و با رضایت والدین در مدارس حضور پیدا کرده اند.

قزلباش ادامه داد: ۴۵ درصد دانش آموزان  شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش  با بیان اینکه سلامت دانش آموزان و فرهنگیان همواره خط قرمز ما بوده است، گفت: همه نکات بهداشتی توسط مدیران مدارس استان زنجان مدنظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌آموز در هر روز تشکیل می‌شوند.

او افزود: فضای آموزشی و اداری مدارس قبل حین و پس از حضور دانش آموزان کاملاً ضدعفونی می‌شود.

مظفری گفت: دانش‌آموزانی که به هر دلیلی حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.