وام صندوق اصحاب فرهنگ برای کانون‌های مساجد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کانون‌های مساجد هم می‌توانند از تسهیلات صندوق اصحاب فرهنگ استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه گفت: کانون‌های مساجد هم می‌توانند از تسهیلات صندوق اصحاب فرهنگ استفاده کنند.

حجت السلام دانشی افزود: ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات برای هنرمندان عضو صندوق و اصحاب فرهنگ پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: نشاط و تنوع فرهنگی برنامه‌های مساجد نشانگر تعامل نزدیک و برنامه ریزی کانون‌های مساجد و پایگا‌های مقاومت با امامان جماعت دارد که با این ظرفیت بالقوه‌ی فرهنگی می‌توان از حضور قاریان و مداحان طراز انقلاب اسلامی در برنامه‌ها استفاده کرد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این نشست گفت: وظیفه اساسی ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداست و دهه فجر فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری که پرچم دار این انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه به برکت، ولی فقیه هوشیار، امروز کشور از حوداث سختی عبور کرده که همه وظیفه داریم با وحدت به گفتمان سازی آرمان‌های این موهبت الهی در جامعه تلاش نماییم افزود: منشا گرفتاری‌های جهان اسلام نبود رهبری مقتدر در طول تاریخ است.


سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم گفت: دشمن با تحریف واقعیات سعی در ایجاد اختلاف در شاکله نظام و مردم را دارند و باید نهاد‌های فرهنگی با پرهیز از موازی کاری و استفاده از پتانسیل‌های خود، توطئه‌های آنان را ناکام گذاریم.

نشست صمیمی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور امام جمعه و مسئولین در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد.

در این نشست بر همکاری و هم افزایی اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد و بسیجیان پایگاه مقاومت در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.