اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان

اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان از ۱۵ بهمن ماه در کرمان آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحیدمحمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقه مندان، نمایش فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

او افزود: برای حضور علاقه‌مندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

محمدی تصریح کرد: همه فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران (۱۶ فیلم) حداکثر درسه سانس در طول مدت یاد شده به نمایش درخواهند آمد.

او تصریح کرد: با توجه به لزوم مجهز بودن سینما‌ها به سیستم سمفا و بلیت فروشی اینترنتی به مدیران سینما‌های آسیا، مهتاب و شهر تماشای کرمان برای نمایش فیلم‌های امسال اعلام آماده باش کرده ایم و درحال بررسی و رایزنی برای افزایش یکی از سینما‌های واجد شرایط شهرستانی هم هستیم که به زودی قطعی خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی کرمان بیان داشت: نحوه بلیت فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

او با بیان اینکه طی سال‌های گذشته، تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان داشتیم، گفت: این جشنواره از مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزارمی‌شود که امسال تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه جدیدی خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان از ۱۵ بهمن ماه در کرمان آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار