افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی در زرند

شهردار زرند گفت: ۷ طرح عمرانی در زرند با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان طی دهه فجر افتتاح یا عملیات عمرانی آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا مهدلو شهردار زرند در شورای معاونان شهرداری ضمن گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طرح‌های عمرانی شهرداری با نیاز سنجی و خواست شهروندان برنامه ریزی شده و امیدواریم بهره برداری از این پروژه‌ها بخشی از نیاز شهروندان را مرتفع کند.

منتخب شورای شهر زرندخدمت به شهروندان و ایجاد رفاه اجتماعی برای آنان را از اهداف اجرای این طرح‌ها دانست و با اعلام اینکه برای اجرای این طرح‌ها حدود ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری زرند هزینه شده است گفت: بهره برداری از مسیر سلامت (پارک گام) با اعتبار یک و نیم میلیاردتومان، بهره برداری ازبلوار جوان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از طرح ترافیکی بلوار یادگار امام (ره) با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های شهرداری در زمینه سلامتی شهروندان است.

شهردار زرند در ادامه از افتتاح و بهره برداری از بوستان امام زاده حمزه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این بوستان در فضای ۳۵۰۰ متر مربع آماده و شامل ۳۵ طاق مذهبی که ۵ طاق با اسماء ۵ تن آل عبا و ۳۰ طاق نیز به نیت سی جزء قران کریم در آن نصب شده و سعی داریم یک المان رحلی و کشتی نیز به زودی در این بوستان نصب کنیم.

 مهدلو از کشت درختان نام برده شده در قرآن و کتب الهی در این بوستان خبرداد وافزود: یک عدد مجموعه بازی بزرگ از جنس پلی اتیلن، زمین‌های بسکتبال، والیبال و بدمینتون نیز در این مجموعه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار زرندکلنگ زنی اصلاح دو میدان امام خمینی ودانشگاه آزاد اسلامی با اعتبار ۲ میلیارد تومان، کلنگ زنی آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۵ میلیارد تومان و بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های این شهرداری در دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود:وظیفه ما مسئولان جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم با ارائه خدمات مطلوب است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شورای شهر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار