هیئتی از مقامات جنبش جهاد اسلامی امروز برای گفتگو با مقامات روسیه، وارد پایتخت این کشور می‌شود.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در راس هیئتی بلندپایه از مقامات این حزب برای رایزنی با مقامات روسی راهی مسکو می‌شود.

زیاد النخاله امروز دوشنبه قرار است به همراه هیئتی از جنبش جهاد اسلامی وارد پایتخت روسیه شود. هدف این سفر رایزنی مقامات جنبش جهاد سلامی با طرف روسی درباره آخرین تحولات منطقه و فلسطین عنوان شده است.

پیش از این یکی از اعضای عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی اعلام کرد مشارکت این جنبش در انتخابات آتی فلسطین منوط به تغییر مرجع فعلی انتخابات است.

دبیرکل جهاد اسلامی پیشتر خواستار توافق درباره یک برنامه سیاسی ملی شد که همه به آن پایبند باشند و این برنامه یا با اجماع یا انتخابات اجرا شود و موضع ما در خصوص این روند پس از گفتگوی آتی در قاهره اعلام می‌شود.

پیشتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، روز ۲۱ ماه مه را برای انتخابات پارلمان و روز ۳۱ ژوئیه را زمان برگزای انتخابات ریاستی اعلام کرده بود. بسیاری بار رکورد مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۳ به این سو و اختلافات حل نشده میان جنبش فتح و حماس را متوجه رئیس فعلی تشکیلات خودگردان می‌دانند و خواستار کناره گیری او هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار