مدیرمسئول انتشارات کتاب ابرار:

استقبال مخاطبان از اپلیکیشین های کتابخوانی

جبلی گفت:کتاب‌ها در اپلیکیشن‌های کتابخوان عرضه می‌شوند برای اینکه کتابخوان‌ها به خوبی از این اپلیکیشن‌ها استقبال می‌کنند وجای خالی کتاب‌های چاپی را برای مخاطبان کتاب پُر می کنند.

عباس جبلی مدیرمسئول انتشارات کتاب ابرار در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتشار آثار جدید در این انتشاراتی گفت: هنوز کتاب جدیدی منتشر نکردیم اما چهار کتاب را در دست انتشار داریم.یکی از آن‌ها داستان بلند محمدعلی گودینی با عنوان «غریبه چشم درشت» با موضوع جمعیت، دیگری روایتی داستانی از همین نویسنده با عنوان «داشی» است.


بیشتربخوانید


وی افزود: قرار است یک کتاب علمی با عنوان «تاثیر روزه بر درمان برونشیت» اثر نادره الیکائی و کتاب داستانی با عنوان اولیه خاکستری است. تمام کتاب‌ها هم اکنون مراحل صفحه آرایی را طی می‌کنند. به هرحال انتشار کتاب در انتشاراتی‌ها انعطافی است که ناشران در فعالیتشان داشتند. تعدادی از انتشاراتی‌ها که برند هستند در هر زمان و شرایطی می‌توانند کتاب هایشان را منتشر کنند.

مدیرمسئول انتشارات کتاب ابرار ادامه داد: انتشاراتی‌های کوچک برای انتشار کتاب هایشان برنامه ریزی کردند. می‌خواهند کتاب هایشان را ولو با سرعت، تعداد عناوین و تیراژ‌های کمتر منتشر کنند برای اینکه چرخه نشر کتاب متوقف نشود. کتاب‌ها در اپلیکیشن‌های کتابخوان عرضه می‌شوند برای اینکه از سویی کتابخوان‌ها به خوبی از این اپلیکیشن‌ها استقبال می‌کنند از سوی دیگر جای خالی کتاب‌های چاپی را برای مخاطبان کتاب پُر می کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار