مسابقات تیراندازی با کمان «جام فجر» در کرمان برگزار می‌شود

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان کرمان، «جام فجر» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام زن، ۱۶ بهمن‌ماه در محل سایت تخصصی تیر و کمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جهانشاهی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان با اشاره به اینکه تیراندازی با کمان، یکی از رشته‌های ورزشی جهانیِ استان کرمان است که همواره حدود ۵ تا ۱۰ ورزشکار کرمانی، در تیم ملی و مسابقات مختلف جهانی، المپیک و پارالمپیک، حضور داشته‌اند، از برگزاری مسابقات قهرمانی استان تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: این مسابقات، با عنوان «جام فجر» و بزرگداشت «مقام زن» برگزار خواهد شد.

او افزود: این رقابت ها، روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن جاری، ساعت ۹ صبح، در محل سایت تخصصی تیر و کمان، واقع در بلوار جمهوری اسلامی جنب دانشکده تربیت‌بدنی برگزار می‌شود.

جهانشاهی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان کرمان، «جام فجر»، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این مسابقات، ورزشکارانی از سراسر استان کرمان در دو بخش آقایان و بانوان، با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار