رقابت‌های تنیس رده سنی زیر ۱۰ سال استان کرمان که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به مدت دو روز برگزار شده بود، سرانجام با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

امیر حسین اسفندیاری مسئول کمیته های استعدادیابی و فنی هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس رده سنی زیر ۱۰ سال استان کرمان، جام فجر با حضور ۲۵ شرکت کننده از شهرستان‌های کرمان و سیرجان در دو بخش دختران و پسران به مدت دو روز در باشگاه تنیس اقبال برگزار شد.

او با اعلام اینکه این رقابت‌ها با سرداوری امین مهدویان و داوری فرانک حسنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد، افزود: در پایان مسابقات، در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، اندیا سالاری و پریماه پورجعفرآبادی به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت‌ها را از آن خود کردند و دایانا خداپرست و گلسا سروش نیز به طور مشترک سوم شدند.

اسفندیاری تصریح کرد: در رده زیر ۱۰ سال پسران نیز آراد عبدی و آراد حبیبی بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و کوروش حسنی پور و آراد زینلی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

او بیان داشت: مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر ۱۲،۱۴،۱۶ سال استان کرمان، جام فجر نیز در دو بخش دختران و پسران در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن جاری برگزار می‌شود.

اسفندیاری از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری کرده اند، به ویژه داور و سرداور رقابت ها، اعضای کمیته استعدادیابی، فرهی مقدم مسئول برگزاری، بصیریان دبیر هیئت و مساعدت‌های ایرانمنش رئیس هیئت تنیس استان کرمان به منظور برگزاری شایسته رقابت‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.