مسئولان خود را خدمتگذار مردم بدانند

امام جمعه بافق گفت: مسئولان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند چرا که همین مردم ما را به اینجا رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه شهرستان بافق ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خوش خبری فرماندار در باب افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهرستان با اعتباری بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال را به فال نیک گرفت و گفت: این اتفاقات به برکت نظام و همت مسئولان و همراهی مردم است.

او با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب، افزود: ما نباید مسائل سیاسی را با اسلام و نظام یکی کنیم، اگر انقلاب و نظام نبود هیچ یک از این اقدامات نبود این‌ها خدمت به نظام و انقلاب است.

امام جمعه بافق از مردم به عنوان همراهان انقلاب یاد کرد و ادامه داد: این مردم، مردم شایسته‌ای هستند و به ما اعتماد کردند لذا باید قدر مردم را دانست و از این لحظه به بعد دوچندان برایشان خدمت کرد.

امام جمعه بافق یادآور شد: تمام مدیرانی که تاکنون آمدند از بطن همین نظام و مردم بودند، مسئولان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند چرا که این مردم ما را به اینجا رساندند.

حجت الاسلام سعادت فر در پایان سخنان خود با اشاره به تبیین ویژگی کارکنان و مدیران در نامه ۵۳ نهج البلاغه از منظر امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: یکی از اهداف و امید‌های مدیران در نظام اسلامی، شهادت است که یکی از اصول دستیابی به آن علاوه بر اینکه مدیر و مسئول خود را خدمت گزار مردم بداند، بر رعایت حق الناس تقدم داشته باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.