حقوق ۱۸ هزار دالری همسر آمریکایی مشاور امنیت ملی افغانستان!

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مشاور شورای امنیت ملی افغانستان ماهانه ۱۸ هزار دالر به همسر آمریکایی خود حقوق می‌دهد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان ۴ ماه است که همسر آمریکایی اش را به عنوان مشاور در شورای امنیت ملی منصوب کرده و ماهانه ۱۸ هزار دالر حقوق به او می‌دهد.

عبدالرئوف انعامی، نماینده مردم بدخشان در مجلس افغانستان گفت: یکی از مشاوران حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی رئیس جمهور ماهانه حدود ۱۸ هزار دالر آمریکایی معاش دریافت می‌کند.

انعامی اگرچه از شخص خاصی نام نبرد، اما پیش از این ادعا‌هایی وجود داشت که محب همسرش را که شهروند آمریکاست به عنوان مشاور خود تعیین کرده است و به او که هیچ تجربه کاری و تخصص در بخش شورای امنیت ندارد، حقوق ۱۸ هزار دالری در نظر گرفته است.

گفته می‌شود همسر حمدالله محب در کنار مشاوریت، مسئولیت ریاست پالیسی شورای امنیت ملی را هم به عهده دارد.

بر اساس گزارش‌هایی که پیش از این پخش شده، همسر محب تنها در سه هفته، بیش از هفت بار از راه مهمان‌های ویژه میدان هوایی کابل به بیرون از کشور سفر کرده است. در گزارش‌ها آمده است که رفت و برگشت همسر مشاور شورای امنیت ملی افغانستان مشکوک بوده، اما هنوز هیچ نهادی در این باره دقت نکرده است.

گزارش حقوق ۱۸ هزار دالری همسر آمریکایی حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان، خشم کاربران رسانه‌های اجتماعی این کشور را برانگیخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار