اعلام جدول پخش فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۶ فیلم منتخب سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای نمایش در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه مشخص و جدول مربوط به آن منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایش ۱۶ فیلم مزبور از امروز ۱۵ بهمن ماه در دو نوبت ۱۵ و ۱۸ در چهار سینمای هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، آفریقا و اطلس آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

او افزود: فیلم‌های "مامان" به کارگردانی آرش انیسی، "ابلق" به کارگردانی نرگس آبیار، "تک تیرانداز" به کارگردانی علی غفاری، "مصلحت" به کارگردانی حسین دارابی، "بی همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی، "ستاره بازی" به کارگردانی هاتف علیمردانی، "بدو" به کارگردانی مهدی جعفری، "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده، "منصور" به کارگردانی سیاوش سرمدی، "خط فرضی" به کارگردانی فرنوش صمدی، "گیج گاه" به کارگردانی عادل تبریزی، "تی تی" به کارگردانی آیدا پناهنده، "زالاوا" به کارگردانی ارسلان امیری، "شیشلیک" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، "روشن" به کارگردانی سید روح الله حجازی و "روزی روزگاری آبادان" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در مشهد اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادام داد: امکان جابه جایی زمان و سالن اکران هر یک از فیلم‌ها در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد به دلایل فنی وجود دارد که در صورت تغییر هر یک از آن‌ها اطلاع رسانی لازم انجام می‌گیرد.

مروارید بیان کرد: علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های مزبور می‌توانند از سه سامانه فروش بلیت سینما شامل تیکت، ایران تیک، گیشه ۷ بلیت را به قیمت ۳۰۰ هزار ریال به صورت اینترنتی و روزانه خریداری کنند.

سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ هم زمان با چهل‌ ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار