پانزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل افتتاح شد

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پانزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کسری در شهرستان نیر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزارو ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است.

او با بیان اینکه در فاز اول این مجتمع برای ۱۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کسری شامل نمازخانه، رستوران، فروشگاه خدمات خودرویی، سرویس‌های بهداشتی و محوطه سازی است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این پروژه تصریح کرد: سازمان راهداری در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی ۴۵۰ میلیون تومان در قالب رمپ‌های ورود و خروج کمک بلاعوض می‌کند.

عبدی ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان سازی ترافیک راه‌ها و فراهم سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

او از افتتاح ۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، بیله سوار و کوثر تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: ۲۰ مورد موافقت اصولی مجتمع صادر شده و ۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز درحال ساخت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.