بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۶ بهمن؛

تسلیت مجازی چهره‌های سیاسی برای درگذشت علی انصاریان/ خبر خوش برای چند روستای کشور

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

چهره‌های مسئول حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوالات آن‌ها هستند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ در پستی فوت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال را تسلیت گفت و نوشت:

" خبر درگذشت زودهنگام و تاثربرانگیز جناب آقای «علی انصاریان» فوتبالیست و هنرمند محبوب کشورمان، باعث تاسف هر ایرانی است.
امیدوارم ویروس کرونا، داستان زیبای هیچ مادر و فرزندی را پایان ندهد و دورهمی‌های دوستانه، بهانه با هم بودن باشد نه با هم رفتن.
مصیبت درگذشت این قهرمان عرصه ورزش و چهره مردمی عرصه هنر، سینما و تلویزیون را به مادر محترم و بستگان ایشان و جامعه بزرگ ورزش بخصوص خانواده فوتبال کشورمان تسلیت می‌گویم. از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم."

.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، پستی را در واکنش به درگذشت علی انصاریان منتشر کرد و نوشت:

" ارواح پرفتوح انصاریان و میناوند ازمیان ما پرکشیدند، این دو عزیز نماینده میلیون‌ها جوانی بودند که نشاط و شادابی را از دروازه فوتبال حس می‌کردند، کرونا همچنان بی‌رحمانه فرزندان پاک ایران زمین را به کام مرگ می‌برد.‌ای کاش متولیان امر سلامت به جای مناقشات بی‌حاصل به ترس و دغدغه ملت بیشتر بی‌اندیشند.
روحشان شاد"

.

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان؛ توئیتی را از صحبت‌های فرزند امام راحل منتشر کرد و نوشت:

"عبارت عجیبی مرحوم سید احمد خمینی بعد از رحلت امام به برادر همسر امام (دایی) گفته اند:

حاج احمدآقا به من گفت اگر آقای خامنه‌ای به من بگوید سر هر سه پسرم را برایشان ببرم، این کار را می‌کنم."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ تصویری را از مادرش به مناسب روز مادر در توئیتر منتشر و درباره او نوشت:

" مادرم نه سواد دارند و به طریق اولی نه توئیتر که این پیام را ببینند؛ ضمنا" از هم دوریم.
به سختی اجازه میدهند که دستشان را ببوسم؛ گاهی هم در حال استراحت اگر کنارشان باشم کف پایشان را میبوسم و چه حس خوبی دارد!"

.

 

نیک‌محمد بلوچ‌زهی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان، با انتشار توئیتی خبر از اتصال روستا‌های این استان به شبکه ملی اطلاعات داد.

" اتصال روستای گیدبست، دهستان گشت، شهرستان سراوان به شبکه ملی اطلاعات با ارتقاء سایت موجود به نسل سوم و دسترسی بالغ بر ۱۰۰ خانوار به اینترنت پرسرعت."

.

محمد احمدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، درباره اتصال روستای نارلی آجی سو این استان به اینترنت خبر داد.

" خبر خوب دانش آموزان روستای نارلی آجی سو، آنلاین شدند.
با تلاش همکاران پس از روستا‌های دادلی غزنین و بسطام دره، سومین روستای دورافتاده و مرزی استان گلستان طی یکماه اخیر ازمحل اعتبارات  وزارت ارتباطات به اینترنت دسترسی پیدا کرد."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار