هشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان

همزمان با ایام الله دهه فجرهشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان به همت سپاه ثارالله استان کرمان و ناحیه مقاومت بسیج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم هشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  در سالن نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان ضمن تبریک هفته مقام‌مادر و ایام ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: در ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۱۶۰ بسته معیشتی به همت سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال به یاد سردار دل‌ها و میمنت ایام الله دهه فجر به دست گروه‌های هدف خواهد رسید.

اوافزود: در دین مبین اسلام بر کمک به هم نوع سفارش شده و به برکت انقلاب اسلامی این مهم احیا شد البته کمک مومنانه جز اندیشه حضرت امام (ره) و سردار دل‌ها بوده است.

امام جمعه شهرستان کوهبنان بیان داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا بنا به توصیه مقام معظم رهبری کمک‌های مومنانه در زمینه‌های مختلف رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و با حضور خیران اقدامات خوبی صورت گرفت.

اوافزود: مردم ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف در کمک‌رسانی به همنوعان خود پیش قدم بوده اند که نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس و حوادث غیر مترقبه شاهد بودیم.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هم سو باطرح شهید سلیمانی صورت می‌گیرد که توزیع بسته‌ها به همت تیم‌های حمایتی، گروه‌های جهادی و با همکاری ائمه جماعات مساجد بین افراد آسیب دیده از کرونا انجام خواهد شد.

اوافزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در پرتو منویات مقام معظم رهبری هشتمین مرحله از کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه و به منظور خدمت رسانی بهتر بسیجیان کوهبنان در قالب کمک مومنانه برای توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی در چندین نوبت به یاد سردار دل‌ها اقدام کردند.

اوافزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان کوهبنان نسبت به ضدعفونی نمودن اماکن، توزیع ماسک، دستکش یک بار مصروف و بسته‌های بهداشتی اقدام کرده اند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: دهه فجر ، کمک مومنانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار