مطهری:خداراشکر به گل رسیدیم و پیروز شدیم/ شرایط افتضاح است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خداراشکر توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم، اما شرایط باشگاه افتضاح است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است، اما این تیم برابر ما بازی بسته ارائه کرد و قدری گلزنی برای ما سخت شده بود، اما خداراشکر توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز کسب کنیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

او درباره مشکلات مالی مطرح شده از سوی هم تیمی هایش گفت: شرایط افتضاح است. نمی‌دانم مددی چه کار می‌کند؟ اما فکر می‌کنم می‌توانند برای بچه‌ها توضیحاتی را بدهند. مدام می‌گویند اسپانسر این مقدار رقم کمک کرده در حالی ما چیزی نمی‌بینیم.

او ادامه داد:زمانی که به هتل رفتیم فقط یک نوع غذا در بسته بندی به ما دادند و به نظرم صحبت درباره این موارد بچه گانه و مدرسه‌ای خواهد بود، اما آنقدر فشار روی ما هست بهتر خواهد بود مدیر عامل یک باشگاه بزرگی همچون استقلال پس از برد به رختکن بیاید و به بچه‌ها خسته نباشید بگویم. اصلا برایم مهم نیست مددی کجاست و کی ورزشگاه را ترک کرده است.

مطهری درباره اینکه آیا ترس از این ندارد که با مطرح کردن مشکلات با مشکل روبرو شود یا خیر گفت: دچار مشکل شوم! انسان‌ها باید جریمه شوند و من مشکلی ندارم. من، هم تیمی هایم و کادر فنی از این شرایط ناراحت هستیم. ابتدا می‌خواستیم درون خانوادگی حل کنیم، اما گویا متوجه نمی‌شوند. استقلال الان صدر جدول است و اگر می‌خواهید کمک کنید اکنون باید به سمت ما بیایید. الان کمک نکنید چه زمانی می‌توانید کمک کنید؟

مطهری افزود: از ابتدای فصل حدود ۱۵ درصد قراردادم را گرفتم و صحبت‌هایی بین ما بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار