رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: چهارچوب حرکت همه مسئولین باید وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با حجت الاسلام باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به مشکلات مردم را جزء رسالت‌های اصلی صدا و سیما عنوان کرد و گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، باید چهارچوب حرکت همه مسئولین وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

او بااشاره به اینکه رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور است، افزود: از این رو موظفیم خواسته ها، نیاز‌ها و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولین برسانیم و مردم را در جریان کامل فعالیت ها، برنامه ها، پیشرفت‌ها و مشکلات نهاد‌های قانونی کشور قرار دهیم و در جهت برقراری تفاهم و ارتباط هرچه عمیق تر مسئولین و اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

لطیفی ادامه داد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را علیه رسانه ملی به کار گرفته اند امید است مجلس انقلابی نگاه ویژه‌ای را جهت کاهش مشکلات نیروی انسانی، اعتبارات مالی و تجهیزات فنی صدا و سیما داشته باشد تا با تداوم ارتباط دو سویه و نزدیک میان مردم و مسئولین بتوانیم دسیسه‌های استکبار را خنثی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان شبکه استانی را ظرفیت خوبی برای این امر عنوان کرد و گفت: ما بر آنیم که با تولید و پخش برنامه‌های مختلف زبان گویای مردم و صدای رسای مسئولین در این استان باشیم تا بتوانیم در راستای حل مشکلات و معضلات پیش روی توسعه زنجان قدم برداشته و امید به آینده را در مردم تقویت کنیم.

او بر آمادگی کامل صدا و سیمای زنجان به منظور انعکاس عملکرد و فعالیت‌های تمام نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی به مردم و جامعه در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبری تأکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با تشکر از مدیران و کارکنان رسانه استانی، برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو را خوب، مفید و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانسته و با ابراز رضایت از عملکرد رسانه استانی افزود: رسانه ملی با ۲ ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف و دور افتاده، نقش بی بدیلی در گسترش و ترویج فرهنگ معارف و ارزش‌های دینی در جامعه دارد و بی شک رسانه استانی هم با اجرایی کردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همچون دانشگاهی عظیم رسالت آموزش و اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: با اتحاد و همدلی بین قوا می‌توان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل و برای پیشرفت و توسعه استان زنجان بیش از پیش تلاش کرد.

او حمایت از رسانه ملی را که چشم و گوش شنوا و بینای نظام است را مهم دانست و به حل مشکلات اعتباری و تجهیزاتی صدا و سیما تأکید کرد.

باقری ملموس کردن خدمات نظام اسلامی را با وجود مشکلاتی که دشمنان در مسیر ترقی کشور به وجود می‌آورند را هنر و خدمت بزرگ صدا و سیما دانست و گفت: استان زنجان از ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت و جهش تولید برخوردار است که باید به درستی از این ظرفیت‌ها بهره گیری کرد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.