مشخصات ظاهری گوشی وان پلاس 9 پرو فاش شد

برخی از تصاویر گوشی وان پلاس ۹ پرو توسط یکی از یوتیوبرهای نام‌ آشنا در حوزه‌ سخت افزار و تکنولوژی فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی چند تصویر از گوشی وان پلاس 9 پرو منتشر شده است که اطلاعات زیادی از مشخصات پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس را منتشر می‌کند. در تصاویر منتشر شده علاوه بر طراحی گوشی OnePlus 9 Pro، همکاری این شرکت با کمپانی شناخته شده Hassleband برای ماژول دوربین این گوشی نیز مشخص شده است.

طبق گفته‌های یکی از یوتیوبرهای نام‌آشنا در حوزه‌ سخت افزار و تکنولوژی و براساس تصاویر افشا شده، گوشی وان پلاس 9 پرو از نظر طراحی شباهت بسیاری با وان پلاس 9 خواهد داشت. همچنین مشخص شده که این گوشی دارای نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز است و کاربران می‌توانند بین این عدد و استاندارد ۶۰ هرتز انتخاب کنند.

 وان پلاس 9 پرو

این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده با حفره دوربین سلفی می باشد. در بخش پشتی گوشی نیز که از شیشه خمیده ساخته شده است، دوربین چهارگانه دیده می شود. دوربین های پشتی شامل دو حسگر بزرگ هستند که بالای هم قرار دارند و دو حسگر کوچکتر نیز در کنار هم جای گرفته‌اند.

وان پلاس ۹ پرو دارای یک نمایشگر QHD+ با رزولوشن 1440×3120 است. کاربران قادر خواهند بود تا در صورت تمایل بین رزولوشن QHD+ و یا (1080×2340) FHD+ انتخاب کنند و یا اجازه دهند تا گوشی به صورت خودکار رزولوشن مناسب را برای ذخیره باتری انتخاب کند.

 وان پلاس 9 پرو

جزئیات بیشتری در رابطه با پردازنده، مشخصات دوربین و صفحه نمایش ارائه نشده است. اما گفته می‌شود احتمالا  میزان رم ۱۱ گیگ خواهد بود که در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می‌شود. انتظار می رود که سری OnePlus 9 در این سه ماهه نخست سال جاری عرضه شود و این خانواده شامل سه مدل OnePlus 9، OnePlus 9 Pro و OnePlus 9 Lite خواهد بود.

 وان پلاس 9 پرو

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار