همکاری شرکت Hasselblad با شرکت وان پلاس برای تامین سنسور دوربین

به تازگی شایعاتی از گوشی هوشمند OnePlus ۹ Pro به بیرون درز کرده است که از طراحی دوربین این گوشی توسط شرکت Hasselblad خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند وان پلاس به داشتن دوربین‌هایی مشهور هستند که در بهترین حالت کیفیت متوسطی دارند، اما ممکن است با گوشی هوشمند ۹ Pro، این روند تغییر پیدا کند.

یک یوتیوبر معروف که سابقه افشای اطلاعات گوشی‌ها و لپتاپ‌های زیادی را دارد، تصاویری منتشر کرده که به نظر می‌رسد متعلق به OnePlus ۹ Pro باشد. نکته جالب اینجا است که این گوشی از یک دوربین ۴ ماژوله با مارک مشهور Hasselblad استفاده کرده است. در صورت درست بودن این ادعا، وان پلاس به وضوح از خریداران می‌خواهد فناوری دوربین این شرکت را جدی بگیرند.

تصویر منتشر شده دو سنسور بزرگ (استاندارد و فوق عریض) به همراه دو دوربین کوچکتر را نشان می‌دهد که می‌تواند شامل یک دوربین ماکرو باشد. همچنین به نظر می‌رسد فوکوس خودکار لیزری در بالای فلش وجود داشته باشد.

بخش ظاهری گوشی مشابه تصویر منتشر شده برای OnePlus ۹ است. اگرچه گوشی هوشمند مورد بحث فاقد دوربین اضافی، لیزر و همچنین مارک Hasselblad است، در عوض ممکن است برچسب Ultrashot دریافت کند.

اطلاعات افشا شده OnePlus ۹ Pro

به نظر می‌رسد که افشای اطلاعات قسمت جلو این گوشی درست باشد، از جمله اینکه دارای صفحه نمایش منحنی p۱۴۴۰ است. حافظه RAM این دستگاه ۱۱ گیگابایت (به احتمال زیاد ۱۲ گیگابایت در واحد حمل و نقل) است و حافظه آن به ما امکان ۲۵۶ گیگابایت ذخیره سازی را می‌دهد.

آیا دوربین‌های Hasselblad گوشی OnePlus ۹ Pro را تقویت می‌کند؟

اینکه آیا مشارکت Hasselblad می‌تواند به وان پلاس کمک کند یا نه قطعی نیست. دوربین گوشی‌های موتورولا که از دوربین Hasselblad بهره می‌برند، بهبود قابل توجهی داشته، البته شما که نمی‌خواهید آن را با دوربین‌های با کیفیت استودیویی اشتباه بگیرید.

البته احتمالا مانند مشارکت طولانی مدت هوآوی و لایکا، ممکن است همکاری دو شرکت Hasselblad و OnePlus بیشتر از یک جهش بزرگ در فناوری دوربین موبایل باشد، شاید هم  این همکاری در مورد حفظ رقابت و جلب توجه باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار