هم زمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲۱ طرح در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۱ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی این استان بهره‌برداری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شجاعی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۱ طرح عمرانی و صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
او افزود: از این تعداد هشت طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۵۴۰ نفر و ۱۳ طرح عمرانی با هزینه ۳۳۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت‌های برق، آب و گاز و مخابرات استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اجرا شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: این طرح‌های صنعتی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، فریمان، مشهد، کاشمر و سبزوار اجرا شده و زمینه فعالیت آن‌ها ایجاد پنل خورشیدی، تولید انواع قهوه فوری، منسوج بی بافت، پیچ فولادی، انواع آبمیوه، کربنات کلسیم و انواع عصاره گیاهی است.

بیشتر بخوانید

شجاعی بیان کرد: طرح‌های عمرانی نیز شامل شبکه توزیع آب و عملیات خاکی و آماده سازی بستر ناحیه صنعتی میان جلگه در شهرستان نیشابور، خط انتقال آب و تجهیز چاه شهرک صنعتی کاشمر، تامین برق فلزتراشان شهرک صنعتی توس، شبکه فشار متوسط هوایی و شبکه روشنایی معابر اصلی در شهرک صنعتی قوچان، شبکه فشار متوسط هوایی و شبکه روشنایی معابر اصلی شهرک صنعتی توس در شهرستان طرقبه شاندیز، شبکه فشار متوسط هوایی در شهرک صنعتی رباط سنگ، شبکه روشنایی معابر اصلی و روسازی و آسفالت و جدول گذاری شهرک صنعتی مشهد، روسازی و آسفالت و جدول گذاری و اجرای کانال‌های آب‌های سطحی شهرک صنعتی عطار در نیشابور، روسازی و آسفالت و جدول گذاری در شهرک صنعتی ماشین ابزار شهرستان مشهد هستند.

او تصریح کرد: راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این شرکت است و در این جهت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت برنامه ریزی شده در حال توسعه است تا صنعت گران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند شروع فعالیت آنان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد:جهش تولید و حمایت از صنایع کوچک از رویکرد‌های اصلی در مسیر تحقق اهداف اقتصادی و به خصوص اقتصاد مقاومتی است و از این رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می‌رسند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.