واکسیناسیون سراسری علیه کرونا در مشهد آغاز شد

با دستور رئیس جمهور واکسیناسیون سراسری علیه کرونا در کشور و مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس جمهور واکسیناسیون سراسری علیه کرونا در کشور و مشهد آغاز شد.

مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کادر درمانی شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند.

حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به واکسیناسیون کادر درمان گفت: این اقدام با تزریق واکسن "اسپوتنیک وی" به پنج نفر از کارکنان شاغل در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در مراسمی همزمان با سراسر کشور در مرکز بهداشت مرکزی مشهد انجام شد.

 

او افزود: در مدت سه روز تمامی کادر درمانی شاغل در بخش‌های مراقبت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامل پزشک، پرستار و سایر کارکنان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این واکسن در ۲ دوز و به فاصله ۲۱ روز تزریق می‌شود.

رحیمی بیان کرد: کادر درمانی شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند و سایر کادر درمانی در مراحل بعد این واکسن را دریافت خواهند کرد.

او تصریح کرد: پس از آن این واکسن به سایر گروه‌های هدف از قبیل سالمندان و به تناوب براساس اولویت افراد در معرض خطر به همه مردم تزریق می‌شود.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.