آغاز روند افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با خروج سامانه بارشی از این استان روند افزایش میانگین دمای هوا از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته ۶ درجه افزایش دارد و فردا به ۲۲ درجه خواهد رسید.

او افزود: شب گذشته بارندگی در هفت شهرستان خراسان رضوی شامل چناران، مشهد، تربت‌حیدریه، تربت‌جامَ، فریمان، بردسکن و کلات گزارش شده که بیشترین آن مربوط به کلات با ۲.۵ میلمتر ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز و فردا جو به نسبت پایدار برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده که با افزایش ابرناکی در روز‌های پایانی این هفته، باران پراکنده در روز جمعه بویژه در مناطق شمالی خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

نیشابور با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیرصفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیشترین شدت وزش باد در این مدت در تربت‌حیدریه با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.