کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس

فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمزه قاسمی فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته، از منزل فردی به هویت معلوم ۴ عدد چادر برزنتی که متعلق به راه آهن  سرخس بوده است کشف کردند که نامبرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.


او افزود: همچنین در عملیاتی دیگر از یک فرد ۴۷ متر کابل برق که از منزل فردی به هویت معلوم سرقت شده بود کشف شد که متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.


فرمانده هنگ مرزی سرخس ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، تامین امنیت مرزنشینان را از اولویت‌های خود می‌دانند و به احدی اجازه قانون شکنی در حوزه استحفاظی خود را نمی‌دهند.


 کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد


 محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق و مقادیری سوخت قاچاق توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.


او افزود:با اجرای طرح پایش مرز و مبارزه قاطع با قاچاقچیان سوخت و ارز، مرزبانان هنگ تایباد، حین بررسی وسایل همراه افراد در ایست و بازرسی موفق شدند مقدار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد را از ۷ تبعه افغانستانی کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد ادامه داد: همچنین در بررسی خودرو‌های ترانزیتی ۳۴۰ لیتر سوخت کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این سوخت‌های قاچاق را معادل ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.