در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور:

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد+ تصاویر

مرکز درمان بیماری‌های خاص شهربابک امروز همزمان با چندین طرح ملی کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در شهربابک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرکز درمان بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهربابک همزمان با چندین طرح ملی بهداشتی، درمانی کشور با حضور ویدئو کنفرانسی  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور آغاز به کار کرد.

این مرکز شامل بخش‌های همودیالیز، تالاسمی، شیمی درمانی، آزمایشگاه، تصویربرداری و کلینیک‌های پزشکی است و برای ساخت و تجهیز این مرکز درمانی در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، ۳۰ میلیارد تومان با کمک خیران و بنیاد بیماری‌های خاص کشور هزینه شده است.

امین رفیعی پور، مشاور بنیاد امور بیماری‌های خاص کشور در مراسم افتتاح مرکز درمان بیماری‌های خاص در شهربابک گفت: این مرکز درمان از بهترین و مجهزترین مراکز استان کرمان است.

او افزود: این مرکز در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع ساخته شده که ۲  هزار و  ۵۰۰ متر آن شامل بخش‌های درمانی است.

او با بیان اینکه ساخت این مرکز از سال ۹۴ آغاز و امروز افتتاح شد، افزود: برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که اعتبار آن با کمک خیران و بنیاد امور بیماری‌های خاص تامین شده است.

رفیعی پور تصریح کرد: بیمارستان بیماری‌های خاص شهربابک بخش‌های دیالیز، شیمی درمانی، تالاسمی و هموفیلی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، تصویربرداری و کلینیک‌های تخصصی و عمومی را شامل می‌شود.

مجید ملایی، رئیس مرکز درمانی بیماران خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهربابک نیز در این مراسم گفت: این مرکز درمانی می‌تواند بیماران خاص شهر‌های همجوار از جمله انار، هرات و سیرجان را پوشش دهد.

او بیان داشت: با راه اندازی همه بخش‌های آن زمینه اشتغال زایی برای حدود ۵۰ نفر فراهم می‌شود.

در آیین افتتاح از چند خیر فعال در ساخت مرکز درمان بیماری‌های خاص شهربابک قدردانی شد.

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد

مرکز بیماری‌های خاص شهربابک افتتاح شد

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار