دستگیری سارقان به عنف در ساختمان‌های نیمه کاره

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق به عنف در ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و ششم آذر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از عنف در اماکن خصوصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارسال شد که در تحقیقات انجام شده شاکی اظهار کرد: نگهبان ساختمان نیمه کاره من، توسط افرادی ناشناس بیهوش شده و مقادیری اموال شامل لوازم ساختمانی، ۳ میلیون تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراه وی جمعا به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از وصول پرونده به پایگاه، مراتب رسیدگی به آن در دستور کار تیم مبارزه با سرقت از عنف پایگاه قرار گرفت و پس از اعزام به محل با تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته، تصاویر سارقان (یک نفر خانم و یک نفر آقا) به دست آمد، گفت:  با تحقیق از نگهبان ساختمان وی عنوان کرد، خانمی به درب ساختمان مراجعه و اعلام کرد با حسن که همکار من است کار دارد و بدون اینکه از من اجازه بگیرد وارد ساختمان شد و وانمود کرد که قصد دارد با من رابطه دوستی برقرارکند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار کرد: متهم پس از گذشت مدت کوتاهی یک عدد قرص را که همراه داشت به من داد و پس از مصرف آن بیهوش شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم. با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمه قبلاً نیز به بهانه ارتباط با کارگر‌های ساختمان به محل تردد داشته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی هویت متهمه که دارای یک فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت بود شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی قضایی و اخذ دستور دستگیری از بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محل سکونتش دستگیر و در بازجویی و مواجهه با نگهبان ساختمان و البته با توجه به مستندات موجود، ناگزیر به سرقت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد و افزود: سرقت را با همدستی شخصی به نام محمد انجام داده است.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با تلاش کارآگاهان محمد نیز دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی تعدادی از اموال مالباخته به ارزش حدود دو میلیارد ریال کشف و به مالباخته مسترد شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به نوع و شیوه سرقت انجام شده، احتمال وجود موارد مشابه دیگر که متهمان با ایجاد طرح دوستی و اغفال نگهبان ساختمان‌های نیمه کاره اقدام به سرقت کرده باشند، متصور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار