سرهنگ راستی:

اعضای باند معروف "سریع و خشن" دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره بازداشت اعضای باندی معروف که امنیت عمومی جامعه برهم زدند، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره بازداشت اعضای باندی معروف که امنیت عمومی جامعه برهم زدند، اظهار کرد: اعضای این باند تعدادی جوان هستند که گروهی به نام "سریع و خشن" را راه‌اندازی کردند و برابر مستندات موجود در بزرگراه‌ها و معابر عمومی که مردم در حال تردد بودند سوژه خود را انتخاب می‌کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: متهمان با خودرو‌های خود به صورت آینه به آینه به خودرو‌های هدف (سوژه) می‌زدند که این کار منجر به آسیب رسیدن به خودرو‌های شهروندان یا واژگونی آن‌ها می‌شد.

سرهنگ راستی گفت: متهمان این پرونده ضمن تقویت غیرقانونی سیستم خودرو‌های خود از جمله سیستم موتور و صدا، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای از اقدامات خود فیلم‌برداری کرده و تصاویر مذکور را در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در مواردی خودرو‌های راهور را نیز سوژه خود قرار می‌دادند، اضافه کرد: برخی از افراد این گروه، حین رانندگی، مواد روانگردان استفاده کرده و در وضعیت عادی نبودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون پنج نفر از اعضای این باند بازداشت شده‌اند و در این رابطه پرونده‌ای در مرجع قضائی تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


 
 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
حالا چطوری سریع و خشن؟؟؟؟
خخخخخخ
آخرین اخبار