سنگ آهن بافق با شکست کربنات سدیم فیروزآباد با کسب عنوان پنجم لیگ برتر هندبال را به پایان برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در روز ششم مرحله دوم رقابت‌های دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برای کسب مقام پنجم و ششم، تیم سنگ آهن بافق یزد با نتیجه ۲۷-۲۱ کربنات سدیم فیروزآباد را شکست داد و به مقام پنجم دست یافت.

او افزود: با این نتیجه تیم کربنات سدیم فیروزآباد هم با کسب عنوان ششم این دوره از لیگ برتر هندبال بانوان را به پایان برد.

غلامشاهی اضافه کرد: نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱۲-۱۱ به نفع سنگ آهن بافق به پایان رسید و در نیمه دوم هم نماینده استان یزد در استفاده از موقعیت بهتر عمل کرد و پیروز بازی لقب گرفت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان هم که پیش از این سقوطشان به لیگ دسته یک هندبال بانوان قطعی شده بود و باید برای تعیین مقام هفتم و هشتم برگزار می‌شد به‌علت انصراف دو تیم برگزار نشد.

با پایان مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که از روز شنبه ۱۸ بهمن به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز آغاز شد، تیم‌های شاملی کازرون و إشتادسازه مشهد از گروه N و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران از گروه M برای تعیین تیم قهرمان این فصل اسفندماه به میزبانی تهران رقابت می‌کنند و دو تیم پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان با لیگ برتر هندبال خداحافظی کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار