۸ نفر زندانی در ارومیه از زندان آزاد شدند

در قالب طرح نار هشتم ۸ زندانی در ارومیه از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، در اجرای طرح ابتکاری سازمان زندان‌های کشور مبنی بر هر ماه آزاد سازی و یا کمک معیشتی به ۸ نفر از زندانیان بی بضاعت به نیت نذر حضرت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) در زندان‌های سراسر کشور، با همت اداره زندان مرکزی ارومیه، ستاد دیه استان، و با کمک یکی از خیرین نیک سیرت شهرستان ارومیه و گذشت شکات، ۸نفر از زندانیان زن و مرد جرایم مالی غیر عمد زندان مرکزی ارومیه پس از مذاکره با شکات وگذشت بخشی از حق خود از زندان آزاد شدند.

در این مراسم کریم زاده مدیر عامل ستاد دیه استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد دیه نحوه جلب کمک‌های خیرین جهت آزاد سازی زندانیان بر لزوم فرهنگ سازی کمک مردم نوع دوست به ستاد دیه جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تاکید کرد،

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۹۰ زندانی جرایم غیر عمد و در ماه جاری به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۹ زندانی به همت خیرین و کمک‌های ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شده اند.

در ادامه مراسم ۸ نفر از زندانیان با دریافت بسته فرهنگی از جمله کلام الله مجید، مهر، سجاده جانماز، کتاب و... و اهدای گل به مزار شهدای گمنام  ارومیه به آغوش خانواد بازگشتند.

در اجرای طرح نذر هشتم در هر ماه هشت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به یاد و نام امام هشتم حضرت امام رضا علیه السلام با حمایت خیران و نیکوکاران با پرداخت بدهی یا اخذ رضایت از شاکی آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.