استاندار قم گفت:اگر وضعیت آبی کرونا در قم در سایه عادی انگاری قرار گیرد با خیز جدیدی از بیماری مواجه می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم  امروز در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با وجود این که وضعیت کرونای قم آبی است و بیماری سیر نزولی خود را طی می‌کند، اما اگر این وضعیت در سایه عادی انگاری قرار گیرد با خیز جدیدی از بیماری مواجه می‌شویم.

او افزود: با وجود افزایش ابتلا در برخی استان‌ها و باتوجه به  جهش یافتگی ویروس، نگرانی‌ها از موج چهارم کرونا هم بیشتر شده است و از آنجایی که استان قم یک استان مسافرخیز است رعایت دستورالعمل‌ها مورد تاکید است.

استاندار قم ادامه داد: مردم با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله اجتماعی و صدا و سیما با اطلاع رسانی خوب ما را در پیشگیری از این بیماری کمک کنند.

گفتنی است اجرای مرحله دوم واکسیناسیون با اولویت کادر درمان، تدوین دستورالعمل‌هایی برای مراکز خرید و تردد‌های مردم در مناسبت‌های پیش رو از جمله ایام نوروز، دقت بیشتر در تست و قرنطینه مسافرانی که به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند، و اجرای جدی طرح شهید سلیمانی به منظور تست و رهگیری افراد مبتلا به کرونا از دیگر مصوبات ستاد ملی کرونا در کشور بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار