ماجرای یک مدرسه تعطیل اما شلوغ

یک زوج جوان جهادی اولین روز زندگی مشترک خود را در کنار همکاران کادر درمان و بیمارانی که به آن‌ها مراجعه کرده بودند، آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدرسه ای تعطیل اما شلوغ، علت شلوغی هم حضور اعضای یک کادر درمانی در منطقه ای محروم حوالی شهرری است.

هر کسی به هر طریقی در این مدرسه به افراد نیازمند امدادرسانی می‌کند، اما فارغ از همه این خدمت رسانی‌ها جای خالی دو نفر احساس می‌شد که در گوشه‌ای از این مدرسه مشغول درمان یک بیمار بودند، بله صحبت از زوج جوانی است که اولین روز زندگی مشترک خود را در میان کادر درمانی جهادی آغاز کردند.

این عروس و داماد جوان گفتند که تمام هزینه ازدواج خود را برای دوای درد بیمارانی بخشیده‌اند و اعضای گروه جهادی مهمان بزرگترین جشن زندگی شان بودند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
احسنت درود خداقوت بر شما نیک اندیشان نیکوکاران ساده و سهل آسان گیر امور بسیار مهم ازدواج انشاءالله بپای هم پیر شوید در سلامتی و امنیت و رفاه کامل انسانی اسلامی و خداوند به شما خوبا نسلهای فراوان و سالم و صالح عنایت کند و به بانیان چونین اعمال نیکوکارانه ای هم خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار