سرپرست جدید استانداری ایلام:

در مسیر خدمتگزاری دست یاری به طرف مردم دراز میکنم

نوذری گفت: در مسیر خدمتگزاری دست یاری به طرف مردم دراز میکنم و تمام تلاش خود را برای توسعه استان ایلام به کار خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد نوذری سرپرست جدید استانداری ایلام با اشاره به انتصاب سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید خوزستان گفت: تلاش‌های شبانه روزی سلیمانی دشتکی در راستای عمران آبادانی استان بی بدیل است و در مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

او در ادامه بیان کرد: در ایلام ما نیز تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار خواهیم بست البته در این مسیر به کمک مردم و همکاری مسئولان نیاز داریم و اینجا دست یاری به سمت آنان دراز میکنم.

نوذری سال پایانی دولت را نیازمند اهتمام جدی و پای کار بودن مسئولان خواند و افزود: خیال اینکه سال پایانی دولت است و این باعث کم رمقی مدیران شود اشتباه است بلکه ما تا آخرین لحظه بایستی با تمام توان در راه خدمت گذاری به مردم تلاش کنیم.

او با عنوان این مطلب که خدمت به مردم بافرهنگ ایلام یک افتخار بزرگ برای هر مسئولی است، اعلام کرد: در شرایط امروز کشور به عنوان یک تکلیف شرعی همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیریم.

او ادامه داد: با اطلاع از چالش ها، مسائل و مشکلات و ظرفیت‌ها و اعتبارات، فضای کشور و تحریم‌ها و کرونا برای خدمت به مردم و توسعه استان عزمی راسخ و اهتمام جدی داریم.

سرپرست استانداری ایلام راه خدمتگزاری به مردم را حرکت در مسیر وحدت و همدلی عنوان کرد و یادآور شد: استان ایلام یکی از استان‌های مهم و با ظرفیت‌های خدادادی بسیار است که همواره در کشور مورد توجه بوده و ما در این فرصت پیش رو بایست از تمام امکانات و امکان‌های موجود برای شکوفایی ایلام عزیز استفاده کنیم.

او در ادامه اعلام کرد: از امروز تا هر چند وقت که فرصت خدمت‌گذاری به مردم شریف ایلام داشته باشم برای توسعه ایلام تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت.

نوذری درپایان با تشکر از تلاش‌های شبانه روزی سلیمانی دشتکی در مدت  ۴۱ماه که در کسوت استاندار ایلام خدمت کردند، گفت: ایشان همه تلاش و کوشش خود را در راستای رفع مشکلات استان بکار گرفتند و توفیقات بسیار خوب و ارزشمندی نیز حاصل شد، امیدواریم که در استان خوزستان نیز موفق باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.