افتتاح ۴ کلاس درس تربیت بدنی در مدارس کردستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از افتتاح ۴ کلاس درس تربیت بدنی در سازه مدرسه در شهرستان های استان کردستان خبر داد.

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: کلاس درس تربیت بدنی در سازه مدرسه از طرح‌های جدیداین معاونت است که از سال گذشته و با شناسایی فضا‌های بلااستفاده مدارس و تغییرکاربری آن به فضا‌های ورزشی آغاز شده است.

او هدف از اجرای این طرح را افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس و نیز ارتقای نشاط و شادابی در میان دانش آموزان بیان کرد و افزود: در این راستا در سال تحصیلی جدید و بر اساس تکلیف تعیین شده وزارتی، ۴ کلاس درس تربیت بدنی در شهرستان‌های بانه، بیجار و نواحی یک و دو سنندج ایجاد شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت، متراژ فضا‌های تجهیز شده را ۲ هزار و ۲۴۴ مترمربع اعلام کرد و گفت: این فضا‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان کلاس درس تربیت بدنی ایجاد شده است.

خوش گوار در پایان افزود: با احتساب کلاس‌های سال گذشته، در حال حاضر ۱۷ کلاس درس تربیت بدنی در سازه مدارس استان تجهیز شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.