هدست ضد آبی که با حرکات سر کار می‌کند

شرکت موبوی چین از هدست بی سیم و ضد آبی رونمایی کرد که با حرکات سر کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Mobvoi چین از معرفی هدست بی سیم جدید Earbuds Gesture خبر داد. این شرکت چینی گفت که هدست جدید با استفاده از حرکات سر کنترل می‌شود به این صورت که تماس‌های تلفنی را می‌توان با تکان دادن سر پاسخ داد یا رد تماس کرد.

این توضیح داد که مهمترین ویژگی این هدست جدید عملکرد داخلی کنترل TicMotion از طریق حرکات سر است و اهمیت این عملکرد هنگامی که دستان مشغول حمل کیف و چمدان هستند مشخص می‌شود. شرکت موبوی تاکید کرده است که یک سطح لمسی در هدست جدید گنجانده خواهد شد تا در زمانی‌هایی که می‌شود با کلیک برای مدت زمان کوتاه یا فشار دادن برای مدت نسبتاً طولانی، پخش موسیقی را کنترل کرد. همچنین برنامه‌های دستیار صوتی پشتیبانی شده مانند Apple Siri و Google Assistant را نیز می‌توان فعال کرد.

بسته تجهیزات فنی این هدست بی سیم جدید شامل دو میکروفون و یک ویژگی حذف نویز ENC است و هدست جدید از طریق بلوتوث ۵.۰ به دستگاه‌های عامل مانند تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود.

هدست موبوی


بیشتر بخوانید


تاییدیه IPX5 هدست بی سیم Earbuds Gesture 

شرکت چینی مذکور تاکید کرد که هدست بی سیم جدید طبق کلاس محافظتی IPX5 در برابر آب و عرق محافظت می‌شود و بنابراین می‌توان از آن هنگام ورزش یا در زیر باران استفاده کرد.

بسته این هدست شامل یک جعبه شارژ مجهز به باتری ۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت بوده که برای شارژ شدن با باتری ۸۵ میلی آمپر چند ساعت زمان لازم است. مدت زمان استفاده از این هدست با یکبار شارژ به ۵۰ ساعت می‌رسد. هدست بی سیم ۱۰ ساعت به صورت مداوم کار می‌کند و این هدفون به صورت گوشواره مشکی تولید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار