حسینی در موافقت با کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰:

نمایندگان با کلیات بودجه موافقت کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: از نمایندگان درخواست دارم که با کلیات بودجه موافقت کنند تا در کمیسیون تلفیق و صحن مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با کلیات لایحه بودجه اظهار کرد: دولت خلاف رویه اول که ابهامات بسیاری را در بودجه برای نمایندگان ایجاد کرده بود، پذیرفت که باید اصلاحیه بدهد و این اصلاحیه ارائه شده قدم خوبی از جانب دولت است.

وی ادامه داد: باید پذیرفت که تایید کلیات به معنای تایید جزئیات نیست، بنابراین باید در وهله اول کلیات مورد تایید قرار گیرد تا بتوان با دقت جزئیات را مورد بررسی قرار داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه  افزود: دولت در اصلاحیه ارائه شده بسیاری از ابهامات لایحه را برطرف کرده است بدین معنا که در بیان عبارات و اصطلاحات دقت نظر صورت گرفته که این اقدام دولت قابل تقدیر است.

حسینی بیان کرد: دولت در اصلاحیه ارائه شده در جهت رفع اصلاحات قدم برداشته، چراکه در لایحه تقدیمی دولت، ابهامات و سوالات بسیاری برای نمایندگان ایجاد شده بود و همین ابهامات و سوالات بود که باعث شد نمایندگان آن را رد کنند، لذا اصلاحیه ارائه شده بسیاری از ابهامات را برطرف کرده است.

وی اظهار کرد: درباره اصلاح ساختار بودجه هم نمی‌توان طی یک سال اصلاحات لازم را انجام داد، لذا این اتفاق باید در طول ۴ سال آینده مورد بررسی قرار گرفته تا عملیاتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار