صفری در موافقت با کلیات اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰:

راهی جز رأی مثبت به کلیات بودجه ۱۴۰۰ نداریم

نماینده رودسر گفت: راهی جز رأی مثبت به کلیات بودجه ۱۴۰۰ نداریم، زیرا اگر رأی ندهیم، تنها راه باقی مانده مسئله سه دوازدهم است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد صفری نماینده رودسر و املش در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰  به عنوان موافق گفت: مجلس و دولت حق ندارند با مسئله بودجه به عنوان مهمترین وظیفه مجلس، سیاسی برخورد کنند و این، تبعات منفی خاص خودش را دارد. راه دیگری جز رأی مثبت به کلیات بودجه نداریم زیرا اگر رأی ندهیم، تنها راه باقی مانده مسئله سه دوازدهم است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اینگونه مدیریت کنیم، دولت هزینه‌های سهم هر چهار ماه آینده را نمی تواند با دست باز پرداخت کند. به علاوه موضوع انتخابات را در پیش داریم که هزینه‌های بسیار بالایی روی دست دولت می‌گذارد و باید از این بودجه سه دوازدهمی آن را پوشش دهیم.

حجت الاسلام صفری افزود: بسیاری از پیمانکاران مطالبات بسیار زیادی را از دولت در پروژه‌های عمرانی دارند، برای اینها چه فکری باید کرد؟ از مجلس تقاضا دارم نگاه مثبت داشته باشند و در کمیسیون تلفیق و خود صحن مجلس نسبت به جزئیات بودجه ورود کنیم و اصلاح کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی داخلی و خارجی باید مدیریت کنیم که در ماه‌های پایانی این دولت، مردم برای انتخاب دولت بعدی امیدوار باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار