تهاجم رسانه‌ای آمریکا علیه واکسن ایرانی

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم کردن مؤسسه تولید واکسن «برکت» نشان‌دهنده این است که ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، گفت: هر چه در مسیر قدرت و استقلال کشور حرکت کنیم، آمریکا حتماً در مقابل آن می‌ایستد و یکی از ابزار مورد استفاده‌شان تحریم است.

او با بیان اینکه هدف آمریکا مستأصل کردن و از بین بردن استقلال کشور است، افزود: آن‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند تا مردم در شرایط سخت قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه‌هایی که به استقلال و خودکفایی می‌رسیم آمریکا دست از تحریم برمی‌دارد، به عنوان مثال «تکنولوژی مرغ لاین» هنگامی رفع تحریم شد که ما در این موضوع به خودکفایی رسیده بودیم.

پژمانفر بیان کرد: اکنون داروی ما را تحریم کرده و اعلام آمادگی می‌کنند تا تعداد بالایی از واکسن‌هایشان را به ما دهند، چرا که واکسن آن‌ها هنوز در مراحل اولیه و آزمایشی است.

مقاومت در برابر تحریم ها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به امتیاز‌های داده و نداده آمریکا مشکوک باشیم، گفت: راه‌حل غلبه بر تحریم‌ها این است که دست به زانوی خود گرفته و تولید کنیم تا از این راه نیاز‌های کشور را برطرف کنیم.

او افزود: تحریم کردن مؤسسه تولید واکسن برکت نشان‌دهنده این است که ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، آمریکا حتی برای واکسن ایرانی ما تهاجم رسانه‌ای به کار گرفته است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران سهرابی
۱۲:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خب اونی که دشمنه، کارش هم دشمنیه...معلومه که الکی سروصدا به پا میکنه علیه دستاوردهای بزرگ علمی ما