گودرزوند چگینی در موافقت با کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰:

نباید تورم سال آینده را فقط به گردن بودجه بیاندازیم

نماینده رودبار گفت: نباید تورم سال آینده را فقط به گردن بودجه بیاندازیم چرا که تورم عوامل بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد گودرزوندچگینی نماینده رودبار در جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه با تغییرات اصلاحی دولت برای سال ۱۴۰۰ در موافقت با کلیات این لایحه، گفت:  تصویب کلیات مترادف با سلب مسئولیت از مجلس نیست بلکه پس از تصویب کلیات می‌توانیم جزئیات را مو به مو مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی با اشاره به کاهش نسبی هزینه‌ها تا ۴۰ هزار میلیارد تومان افزود: در زمینه برداشت از صندوق توسعه ملی نیز رقم برداشت از ۷۵ به ۳۶ هزار میلیارد کاهش پیدا کرده است و این موارد از نکات مثبت لایحه اصلاحی است.

گودرزوند چگینی گفت: توجه به شفاف سازی یکی دیگر از نکات مثبت لایحه اصلاحی به شمار می‌آید. یکی از نکاتی که در کمیسیون تلفیق به آن توجه شد اخذ مالیات از مالکان خودرود‌ها لوکس بود که برخی هجمه‌ها نسبت به این مصوبه نیز وارد شد.

وی عنوان کرد :در این بودجه به دارو، ارز، کالا‌های اساسی و تورم پرداخته شده نباید تورم سال آینده را فقط به گردن بودجه بیاندازیم، چرا که تورم عوامل بسیاری دارد. باید در بررسی بودجه نگاه کارشناسی داشته باشیم و عینک مدیریت سیاسی را باید از چشم برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خودرو لوکس؟؟ همونا که تاریخ انقاضاشون گذشته ولی به قیمت صفر باید خرید؟؟ همونا که چهار برابر ارزش واقعیشون باید مردم پول بدن؟؟ تازه مالیاتم باید اضافه شه؟؟
آخرین اخبار