قیمت مرغ در قم همچنان بر مدار نرخ مصوب

در جلسه کارگروه تنظیم بازار قم مصوب شد همچنان عرضه روزانه حداقل ۴۰ تن مرغ دولتی با قیمت مصوب ادامه یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با بیان این که همچنان عرضه روزانه ۴۰ تن مرغ و ۶۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب ادامه خواهد داشت، گفت: البته با پیش بینی مناسبت‌های پیش رو و در نظر گرفتن حجم مصرف در استان این میزان عرضه تغییر خواهد کرد.


او  افزود: در زمینه تامین سایر اقلام اساسی و مایحتاج مورد نیاز استان، دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند ذخایر مطمئن اقلام در استان را سه ماهه ببینند تا مشکلی در تامین اقلام پیش نیاید.

 غضنفری گفت: خوشبختانه در زمینه شکر، برنج و روغن مورد نیاز مصرف کنندگان و خانواده‌ها از ذخیره بسیار خوبی برخوردار هستیم و در خصوص روغن حلب مورد نیاز صنف و صنعت هم شرکت غله‌ای استان مکلف شده است با استقرار نماینده خود در کارخانجات تولیدکننده روغن سهم روغن حلب مورد نیاز صنف و صنعت را بر اساس برنامه زمان بندی تامین کنند.

ذخیره ۴۵۰ تن میوه شب عید در قم

تامین و توزیع میوه شب عید نیز از دیگر مباحثی بود که در جلسه امروز تنظیم بازار مطرح شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در خصوص تامین و توزیع میوه شب عید گفت: امسال ۴۵۰ تن میوه برای توزیع در ایام نوروز در استان قم ذخیره می‌شود تا در زمان مقرر و بر اساس قیمت گذاری تنظیم بازار کشور توزیع شود.


غضنفری عنوان کرد:از ۴۵۰ تن میوه‌ای که قرار است استان قم ذخیره کند، ۳۰۰ تن پرتغال مازندران و ۱۵۰ تن سیب ارومیه است که قرارداد این دو نوع میوه بسته شده است و به زودی وارد استان می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار