جدال تیم‌های صدرنشین و قعرنشین در لیگ دسته یک فوتبال

شهدای قشقایی در هفته پانزدهم میهمان بادران صدرجدولی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۵ لیگ دسته‌ی فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفندماه تیم شهدای قشقایی شیراز در دیداری دشوار به مصاف میزبانش بادران تهران می‌رود.

نوید عبداللهی مسئول رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، گفت: پس از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل استقلال ملاثانی، بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم و کادرفنی پشت سر گذاشتند و از آمادگی مناسبی برای بازی با بادران برخوردارند.

او ، بیان کرد:  تمامی نقاط ضعف و قوت بادران در جلسات آنالیز توسط سرمربی قشقایی به بازیکنان گوشزد شده و قشقایی با شناخت کامل از حریف به مصاف بادران خواهد رفت و امیدواریم نتیجه مناسبی در تهران به دست آید.

تا پایان هفته ۱۴، بادران تهران با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال محسوب می‌شود و شهدای قشقایی شیراز با ۱۴ امتیاز در مکان ۱۵ قرار دارد.

در هفته چهاردهم قشقایی شیراز در بازی خانگی موفق شد با نتیجه ۳-یک استقلال ملاثانی را شکست داد و بادران تهران در دیداری پرگل ۴-۲ چوکا تالش را مغلوب کرد و به صدر جدول این مسابقات صعود کرد.

نماینده فارس در صورت کسب پیروزی در بازی حساس با بادران و توقف تیم‌هایی مانند خیبر خرم آباد، آرمان گهر سیرجان و یا خوشه طلایی ساوه مقابل حریفان، می‌تواند باز هم به مانند هفته ۱۴ در جدول جهشی یکی دو پله‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار