ثبت سومین پیروزی شهدای قشقایی در لیگ دسته یک فوتبال/بازی پرحاشیه و درگیری نماینده فارس با حریف

بازی پرحاشیه قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی به سود نماینده فارس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر تیم رسانه‌ای و مسئول روابط عمومی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: در هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ امروز یک بازی در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که تیم شهدای قشقایی با نتیجه ۳-یک میهمانش استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت.

او افزود: محمد خادمی در دقیقه ۳۲ نیمه نخست گل اول میزبان را به ثمر رساند و در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست امین هاشمی فرد بر روی اشتباه علی اکبر آهکی سنگربان استقلال ملاثانی گل دوم قشقایی را وارد دروازه میهمان کرد و در دقیقه ۸۷ نیمه دوم مرتضی سنجانکی با زدن گل سوم کار استقلال ملاثانی را تمام کرد.

عبداللهی اضافه کرد: تک گل تیم استقلال ملاثانی هم در دقیقه ۶۸ نیمه دوم توسط میلاد نجفی وارد دروازه قشقایی شد.

از نیمه نخست این مسابقه کادر فنی استقلال ملاثانی جنگ روانی را با نیمکت قشقایی راه انداخت و در دقایقی از این دیدار هم کادر فنی میهمان به علت حضور تعدادی تماشاگر به ناظر بازی اعتراض کردند.

در بین دو نیمه هم در حالی که بازیکنان راهی رختکن می‌شدند درگیری میان دو تیم پیش آمد که با حضور ماموران نیروی انتظامی این موضوع خاتمه یافت.

قشقایی شیراز در پایان هفته ۱۴ با ۳ برد، پنج تساوی، ۶ شکست و ۱۴ امتیاز در مکان ۱۵ قرار گرفت. استقلال ملاثانی هم با این شکست و ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باقی ماند.

شهدای قشقایی شیراز در هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه دوم اسفندماه میهمان بادران تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
دعوا کار بدی هست .